Online Klantenbeheer Software
Een betrouwbaar systeem voor het onderhouden van een klantenbestand en het beheren van gegevens over uw zakelijke gebruikers.
Klantenbestand beheer
Verzamel informatie over uw gasten, groepeer de gegevens en bewaar het in segmenten voor verder werk.
- Volledig klantbeeld: notities, statistieken en bezoekgeschiedenis
- Aanpasbare kalenderinstellingen
- Snelle import van het klantenbestand
Notificatiesysteem
Het berichten- en herinneringenmodule stelt uw team en klanten in staat om op de hoogte te zijn van geplande vergaderingen op elk moment.
- Gepersonaliseerde berichten
- SMS, Telegram, WhatsApp, enz.
- Pushmeldingen en e-mails
Verminder het aantal no-shows en annuleringen van klanten
Verminder niet-productieve werkuren van medewerkers. Moedig klanten aan om op tijd te zijn en gemiste afspraken te vermijden.
Krijg je eigen merk mobiele app
Uw klanten kunnen diensten boeken, reserveringen beheren en meldingen ontvangen via de mobiele app.
Uitgebreid profiel van elke klant
De klantendatabase van EasyWeek is uw onmisbare hulpmiddel voor het verzamelen van informatie over potentiële en huidige klanten. Gebruik notities en attributen om de service te verbeteren en importeer of exporteer gegevens indien nodig.
Creëer uw succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Wat is de functie 'Klantendatabase' in EasyWeek?
De 'Klantendatabase' van EasyWeek is een functie die bedrijven in staat stelt om hun klantinformatie te beheren en te organiseren. Het omvat verschillende functionaliteiten zoals het toevoegen, bewerken en verwijderen van klantrecords, het volgen van klantboekingen en transacties, en meer.
Hoe kan de functie 'Klantendatabase' mijn bedrijf ten goede komen?
De functie 'Klantendatabase' stelt u in staat om al uw klantinteracties op één plaats te volgen en te beheren. Het kan u helpen met klantbehoudstrategieën, gepersonaliseerde marketing en het verbeteren van de algehele klantenservice.
Is mijn klantgegevens veilig bij EasyWeek?
Ja, EasyWeek zet zich in om de veiligheid van uw klantgegevens te garanderen. We gebruiken geavanceerde beveiligingsmaatregelen om uw gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang en gebruik.
Kan ik mijn bestaande klantendatabase importeren in EasyWeek?
Ja, EasyWeek staat bedrijven toe om hun bestaande klantendatabase te importeren. In geval van problemen of uitdagingen staat ons ondersteuningsteam altijd klaar om te helpen.
Kan ik mijn klantgegevens exporteren vanuit EasyWeek?
Ja, u kunt op elk moment uw klantgegevens exporteren vanuit EasyWeek. Dit kan handig zijn voor het maken van back-ups, of voor het gebruik van de gegevens in andere systemen of platforms.
Gebruik alle functies van ons product helemaal gratis en zonder enige beperkingen. Beoordeel de functionaliteit, voordelen en het gemak van EasyWeek.