Flexibele tarieven voor onbeperkte groei
Kies een tariefplan dat past bij uw mogelijkheden en ambities.
Bespaar 20% met jaarplannen
Al onze betaalde plannen hebben een gratis proefperiode van 14 dagen. We vragen niet naar je creditcard tijdens de registratie en de proefperiode eindigt automatisch zonder auto-onderbreking. De prijs is exclusief belastingen en btw kan worden toegepast waar van toepassing.
Overzicht tariefplannen
Kies een tarief met de noodzakelijke functies voor het beheren en ontwikkelen van uw bedrijf.
Kosten voor het doorgeven van berichten (bijv. sms, e-mail, WhatsApp) zijn niet inbegrepen in de kosten van het tariefplan en worden afzonderlijk in rekening gebracht
Tariefcalculator
Aangepaste tarieven voor uw bedrijf
Je medewerkers die diensten verlenen, krijgen salaris en hebben individuele roosters
De te boeken bronnen, zoals ruimtes, apparatuur of apparaten, met een individueel boekingsschema en beschikbaarheid
Vestigingen van je bedrijf die hun eigen adres, personeel, eenheden, diensten en werkschema's hebben
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Wat zijn de verschillende plannen en prijsopties die beschikbaar zijn?
EasyWeek biedt een verscheidenheid aan plannen om aan verschillende bedrijfsbehoeften te voldoen. Deze omvatten een gratis optie evenals verschillende betaalde opties. Details over de functies en prijzen van elk plan vindt u op onze pagina 'Plannen en Prijzen'.
Is er een proefperiode voor de betaalde opties?
Ja, EasyWeek biedt een proefperiode van 14 dagen voor onze betaalde functies. Hierdoor kunt u de functies en voordelen van onze betaalde opties testen voordat u een verbintenis aangaat.
Kan ik mijn abonnement op elk moment annuleren?
Ja, je kunt je EasyWeek-abonnement op elk moment annuleren. We begrijpen dat zakelijke behoeften kunnen veranderen en we willen je de flexibiliteit bieden om de beste optie voor jouw situatie te kiezen.
Welke functies zijn inbegrepen in het gratis abonnement?
Ons gratis abonnement biedt basis functionaliteit voor boekingen. Voor geavanceerdere functies zoals geautomatiseerde herinneringen, gedetailleerde analyse, en prioriteitsondersteuning, zou u moeten kiezen voor een van onze betaalde abonnementen.
Als ik kies voor een betaald abonnement, wordt ik dan maandelijks of jaarlijks gefactureerd?
EasyWeek biedt zowel maandelijkse als jaarlijkse factureringsopties. U kunt degene kiezen die het beste past bij uw bedrijf.
Welke betaalmethoden accepteert u?
We accepteren alle grote creditcards voor betaling. Als u een specifieke betaalmethode in gedachten heeft, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam om de haalbaarheid te bespreken.
Is er korting voor jaarabonnementen?
Ja, we bieden kortingen voor jaarabonnementen. Bekijk alstublieft onze 'Plannen en Prijzen' pagina voor meer details.
Wat gebeurt er nadat mijn proefperiode is afgelopen?
Zodra uw proefperiode is afgelopen, wordt u automatisch omgezet naar het betaalde abonnementsplan dat u heeft geselecteerd tijdens de aanmelding voor de proefperiode. Als u niet wilt doorgaan met een betaald plan, kunt u op elk moment tijdens de proefperiode annuleren.
Kan ik mijn abonnementsplan wijzigen nadat ik me heb aangemeld?
Ja, u kunt uw abonnementsplan op elk moment upgraden of downgraden via uw accountinstellingen.
Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik mijn abonnement opzeg?
Als u uw abonnement opzegt, worden uw gegevens gedurende een periode van 30 dagen opgeslagen. Daarna worden ze definitief van onze servers verwijderd.
Wees bij uw klanten, wij regelen de rest
Verbind met EasyWeek voor een vlotte werking van uw bedrijf. Onze ondersteuning is altijd beschikbaar: 7 dagen per week, beschikbaar op elk plan.