Software voor Adviesbureau
Gratis en professionele tools voor het plannen en beheren van klanten op het gebied van bedrijfsconsulting.
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online zakelijke consultafspraken
Evalueer het gemak van de EasyWeek-applicatie voor zakelijk advies. Online afspraken, handige kalender en specialistische schema's. Geen overlappingen of routines.
Beheer al uw boekingen op één centrale plek. Stel beschikbaarheid in en volg boekingsstatussen in realtime.
Onze interface ondersteunt Nederlands volledig, naast andere talen, om tegemoet te komen aan uw diverse klantenbestand.
Plan en organiseer uw zakelijke consultaties efficiënt met onze gebruiksvriendelijke kalenderfunctie.
Volg uw klanten en hun interacties met uw bedrijf. Verzamel feedback en verbeter uw diensten.
Automatiseer herinneringen voor afspraken om no-shows te verminderen en de efficiëntie te verhogen.
Accepteer en beheer betalingen voor consultaties met gemak met onze naadloze betalingsverwerking integratie.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enige moeite.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer uw succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Hoe kan EasyWeek mijn bedrijfsadviesbureau helpen?
EasyWeek kan uw boekingsproces stroomlijnen, uw planning automatiseren en de bedrijfsefficiëntie verbeteren. Het stelt uw klanten in staat om gemakkelijk en direct afspraken te boeken, waardoor handmatig werk wordt verminderd en de operationele efficiëntie wordt verhoogd.
Is EasyWeek veilig voor de gegevens van mijn klanten?
Ja, EasyWeek houdt zich aan hoge beveiligingsnormen om ervoor te zorgen dat alle gegevens van uw klanten veilig en vertrouwelijk zijn. We respecteren en geven prioriteit aan de privacy van onze gebruikers.
Kan ik mijn boekingspagina aanpassen volgens mijn merk?
Ja, EasyWeek stelt u in staat om uw boekingspagina aan te passen aan de esthetiek van uw merk. U kunt uw logo, bedrijfsgegevens toevoegen en kleuren selecteren die overeenkomen met uw branding.
Integreert EasyWeek met andere platformen?
Ja, EasyWeek kan integreren met verschillende platformen zoals Google Agenda, Outlook, en meer. Dit zorgt ervoor dat u al uw afspraken naadloos kunt beheren over verschillende platformen.
Wat als ik hulp nodig heb of problemen ondervind met het systeem?
We bieden toegewijde klantenservice om u te helpen met eventuele problemen of zorgen. U kunt contact met ons opnemen via e-mail, telefoon, of via de ondersteuningsfunctie in uw account.
Gebruik alle functies van ons product helemaal gratis en zonder enige beperkingen. Beoordeel de functionaliteit, voordelen en het gemak van EasyWeek.