Online Afspraaksoftware voor Detailing Centra
Tools voor het plannen en beheren van bestellingen bij een auto detailing station.
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online afspraken voor detailhandel
Waardeer het gemak van de EasyWeek applicatie voor detailhandel. Online afspraken, een handige kalender en agendabeheer.
Eenvoudig online afspraken maken voor uw detailbehandelingen op elk moment van de dag.
Onze website ondersteunt meerdere talen, waaronder Nederlands, voor een betere klantbeleving.
Toon uw diensten en prijzen duidelijk op uw pagina voor klantgemak.
Laat uw klanten hun ervaringen delen om nieuwe klanten aan te trekken.
Toon uw bedrijfslocatie op de kaart voor gemakkelijke navigatie voor uw klanten.
Onze webpagina's zijn geoptimaliseerd voor mobiele apparaten voor een naadloze ervaring.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enige moeite.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer uw succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Hoe kan EasyWeek mijn detailhandelbedrijf helpen?
EasyWeek is ontworpen om uw boekingsproces te automatiseren, uw schema te beheren en uw algehele klantenservice te verbeteren. Ons systeem is gemakkelijk te gebruiken en efficiënt, waardoor u tijd bespaart en u zich kunt concentreren op het leveren van de beste detailhandelservice.
Kan ik EasyWeek integreren met mijn bestaande website of sociale media pagina's?
Ja, EasyWeek biedt eenvoudige integratie met uw bestaande website of sociale media pagina's. Op deze manier kunnen uw klanten direct uw diensten online boeken, wat uw zichtbaarheid en toegankelijkheid verhoogt.
Is EasyWeek geschikt voor mobiele detailhandelbedrijven?
Absoluut. EasyWeek is perfect voor mobiele detailhandelbedrijven. We bieden functies zoals locatietracking en mobielvriendelijke interfaces die ideaal zijn voor bedrijven die onderweg zijn.
Hoe gaat EasyWeek om met annuleringen en het opnieuw inplannen?
EasyWeek staat bedrijven toe hun annuleringsbeleid in te stellen en handelt het opnieuw inplannen efficiënt af. Het systeem stuurt geautomatiseerde herinneringen naar uw klanten, waardoor no-shows en last-minute annuleringen verminderen.
Kan ik meerdere werknemers en hun roosters beheren op EasyWeek?
Ja, u kunt gemakkelijk meerdere werknemers en hun roosters beheren. EasyWeek stelt u in staat om rollen en verantwoordelijkheden toe te wijzen, diensten te beheren en individuele roosters te bekijken, waardoor het beheer van uw detailhandel gemakkelijker wordt.
Gebruik alle functies van ons product helemaal gratis en zonder enige beperkingen. Beoordeel de functionaliteit, voordelen en het gemak van EasyWeek.