Software voor Tattoo Studio
De beste oplossing voor het beheren van een salon voor permanente make-up, planning en bedrijfsontwikkeling.
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online boeken bij een tattoosalon
Evalueer de mogelijkheden van de EasyWeek applicatie voor een permanente make-up studio. Online boeken, een handige kalender en een schema voor meesters. Geen overlays en routine voor de salonbeheerder.
Laat klanten zelfstandig afspraken boeken op elk moment van de dag.
Houd klantgegevens georganiseerd en binnen handbereik.
Bekijk en beheer uw agenda vanaf elke locatie.
Verminder no-shows met automatische afspraakherinneringen en bevestigingen.
Verwerk betalingen op het moment van boeking of stuur facturen naar klanten.
Laat klanten eerder uitgevoerde permanente make-up procedures zien en help ze bij het maken van hun keuze.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enige moeite.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer uw succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Wat is het voordeel van het gebruik van EasyWeek voor mijn permanente make-up bedrijf?
EasyWeek stelt je in staat om je boekingsproces te automatiseren, waardoor het gemakkelijker wordt voor je klanten om afspraken te plannen, en je meer tijd hebt om je te concentreren op je diensten. Je kunt je planning beheren, je voorraad bijhouden en zelfs geautomatiseerde herinneringen sturen naar je klanten.
Hoe helpt EasyWeek me bij het beheren van mijn voorraad?
EasyWeek heeft een ingebouwd voorraadbeheersysteem. Hiermee kunt u het gebruik van uw producten en benodigdheden bijhouden, zodat u kunt anticiperen op wanneer u opnieuw moet bestellen. Het kan u ook helpen trends in productgebruik te identificeren, zodat u uw aankopen dienovereenkomstig kunt aanpassen.
Kan EasyWeek meerdere reserveringen tegelijk aan voor mijn permanente make-up bedrijf?
Ja, EasyWeek kan meerdere reserveringen tegelijk aan. Dit is bijzonder nuttig voor bedrijven zoals die van jou, waar je mogelijk meerdere klanten tegelijk hebt geboekt voor verschillende diensten.
Kan ik EasyWeek gebruiken om herinneringen te sturen naar mijn klanten?
Ja, met EasyWeek kun je geautomatiseerde herinneringen sturen naar je klanten. Dit kan helpen om no-shows en last-minute annuleringen te verminderen. Je kunt deze herinneringen aanpassen aan de behoeften van je bedrijf.
Kan ik EasyWeek integreren met mijn bestaande website?
Ja, EasyWeek kan gemakkelijk worden geïntegreerd met uw bestaande website. Hierdoor kunnen uw klanten rechtstreeks vanaf uw website afspraken maken, wat het boekingsproces voor hen nog gemakkelijker maakt.
Probeer EasyWeek voor efficiënt beheer van uw bedrijf. Onze ondersteuning is altijd beschikbaar: 7 dagen per week, gratis op elk tarief.