Software voor dierenkliniek
Handig CRM voor diergeneeskundige praktijk en online afsprakensysteem voor dierenartsbezoeken.
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online dierenartspraktijk afspraken
Waardeer het gemak van de EasyWeek-app voor de dierenartspraktijk. Online afspraken, handige kalender en schema van de artsen.
Maak het gemakkelijk voor klanten om afspraken te plannen en te beheren.
Biedt gedetailleerde informatie over dierengezondheid en zorg.
Laat klanten betalen via verschillende online betaalmethoden.
Ondersteuning voor verschillende talen, waaronder Nederlands.
Biedt klantenservice aan om eventuele problemen of vragen te beantwoorden.
De site is toegankelijk en geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enige moeite.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer uw succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Hoe kan een online boekingssysteem zoals EasyWeek mijn dierenkliniek helpen?
EasyWeek kan uw afspraakproces stroomlijnen door klanten in staat te stellen op elk moment online afspraken te maken. Dit vermindert de werklast voor uw receptiepersoneel en verkleint de kans op gemiste oproepen en verloren afspraken. Het platform biedt ook geautomatiseerde herinneringen en bevestigingen om no-shows te verminderen.
Is het eenvoudig om het EasyWeek-platform in te stellen voor mijn dierenartspraktijk?
Ja, het instellen van EasyWeek voor uw dierenartspraktijk is eenvoudig en duidelijk. U kunt het platform aanpassen aan uw zakelijke behoeften, uw werkuren instellen, aangeboden diensten en zelfs meerdere locaties beheren indien nodig.
Kan EasyWeek integreren met mijn bestaande dierenkliniek software?
Ja, EasyWeek is ontworpen om te integreren met verschillende softwaresystemen. Als u specifieke integratievereisten heeft, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor hulp.
Hoe gaat EasyWeek om met klantgegevens? Is het veilig?
EasyWeek neemt gegevensbeveiliging serieus. We gebruiken geavanceerde beveiligingsprotocollen om ervoor te zorgen dat alle klantgegevens beschermd en vertrouwelijk zijn. We houden ons aan de GDPR-regelgeving en delen uw gegevens nooit met derden zonder uw toestemming.
Kunnen klanten afspraken maken buiten de werktijden van mijn dierenkliniek?
Ja, met EasyWeek hebben klanten de flexibiliteit om 24/7 afspraken te maken. De afspraken worden echter gepland binnen uw ingestelde werktijden.
Verhoog uw conversieratio en verbeter de kwaliteit van de klantenservice met directe toegang tot alle EasyWeek-functies.