Kliniek Software
Handige tools voor online patiëntenafspraak boeken en het beheren van de planning van een medische kliniek
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online kliniek afspraken
Ontdek het gemak van de EasyWeek applicatie voor medische klinieken. Online afspraken, handige kalender en doktersschema's. Geen overlappen en routine.
Patiënten kunnen direct online afspraken maken voor beschikbare tijdsloten
Ingebouwde functionaliteit voor het beheer van patiëntendossiers
Mogelijkheid om facturen te genereren en betalingen direct online te accepteren
Stuur automatisch SMS-herinneringen voor aankomende afspraken naar patiënten
Ondersteuning voor meerdere talen, inclusief Nederlands
Biedt inzicht in prestatiegegevens, zoals patiënttevredenheid en afspraakbeheer
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enige moeite.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer uw succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Wat is EasyWeek en hoe kan het mijn kliniek helpen?
EasyWeek is een online boekingsplatform ontworpen om de werking van uw kliniek te stroomlijnen en te automatiseren. Het stelt uw patiënten in staat om online afspraken te boeken, terwijl uw personeel schema's kan beheren, de geschiedenis van patiënten kan volgen en meer, allemaal op één plek. Dit helpt om tijd te besparen, fouten te verminderen en de patiëntervaring te verbeteren.
Is de informatie van mijn patiënt veilig bij EasyWeek?
Ja. Bij EasyWeek nemen we gegevensbeveiliging zeer serieus. Alle transacties zijn gecodeerd en de gegevens van uw patiënt worden veilig opgeslagen. We voldoen aan alle relevante wetten en regelgeving op het gebied van gegevensbescherming.
Kan EasyWeek integreren met mijn bestaande kliniekbeheersoftware?
Ja. EasyWeek is ontworpen om naadloos te werken met de meeste kliniekbeheersoftwaretoepassingen. Als u specifieke integratievragen heeft, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor verdere hulp.
Kan ik het boekingsproces aanpassen met EasyWeek?
Absoluut. EasyWeek is volledig aanpasbaar. U kunt uw eigen boekingsregels, werktijden, aangeboden diensten en meer instellen. U kunt ook de look en feel van de boekingsinterface aanpassen aan de branding van uw kliniek.
Wat gebeurt er als ik hulp nodig heb of een probleem heb met EasyWeek?
We bieden 24/7 klantenservice. U kunt ons bereiken via e-mail, telefoon of ons online ondersteuningscentrum. We zijn er altijd om u te helpen het meeste uit EasyWeek te halen.
Gebruik alle functies van ons product helemaal gratis en zonder enige beperkingen. Beoordeel de functionaliteit, voordelen en het gemak van EasyWeek.