Software voor Oogartsen
Het beste online plannings- en beheersysteem voor oogheelkundige klinieken: planning voor optometristen en patiëntendatabase.
Beschikbaar op computers en via mobiele apps voor iPhone, iPad en Android Scroll to appsScroll to apps
CRM voor online afspraken in een oogkliniek
Waardeer het gemak van de EasyWeek applicatie voor het oogheelkundig centrum. Online afspraken, handige kalender en doktersrooster. Geen overlapping en administratieve routine.
Klanten kunnen makkelijk hun brilreservaties plannen, wijzigen of annuleren.
Plan oogtest afspraken direct vanaf de website, met onmiddellijke bevestiging.
Veilige en gemakkelijke betalingsopties om transacties te versnellen.
Volledige ondersteuning voor Nederlands voor een betere klantenservice.
Toon klantbeoordelingen om vertrouwen op te bouwen en de service te verbeteren.
Stuur herinneringen voor afspraken om no-shows te verminderen.
Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met wereldwijde en Europese beveiligingsnormen, waaronder PCI DSS, SSL en GDPR.
Wij verkopen of dragen uw gegevens en de gegevens van uw klanten niet over aan derden.
Gebruik EasyWeek om het aantal boekingen te verhogen zonder enige moeite.
Geef alle essentiële informatie over je bedrijf die klanten zal aantrekken en hen zal aanmoedigen om je diensten te boeken.
Houd alles soepel door EasyWeek te integreren met programma's die u al gebruikt, zoals GA4 en andere.
Plaats onze boekingswidget en de link in al je kanalen om tegelijkertijd boekingen te ontvangen!
Krijg gedetailleerde analyses van boekingen, werkdruk van personeel en andere informatie om je te helpen de beste gebieden te identificeren om je bedrijf te laten groeien.
Creëer uw succesverhaal met EasyWeek!
Kunt u het antwoord niet vinden? Neem contact op met ons vriendelijke team.
Hoe kan EasyWeek mijn opticienbedrijf helpen?
EasyWeek kan helpen om uw boekingen te automatiseren en stroomlijnen, het aantal no-shows te verminderen met geautomatiseerde herinneringen, en u een platform bieden waar uw klanten op elk moment, overal een afspraak kunnen boeken. Het kan u ook helpen bij het beheren van uw voorraad brillen en andere producten.
Is het platform gemakkelijk te integreren met mijn bestaande systeem?
Ja, EasyWeek is ontworpen voor eenvoudige integratie met bestaande systemen. Als u problemen ondervindt, staat ons ondersteuningsteam altijd klaar om u te helpen.
Kunnen mijn klanten online afspraken maken met EasyWeek?
Ja, EasyWeek stelt uw klanten in staat om 24/7 online afspraken te maken, waardoor ze de flexibiliteit hebben om te boeken wanneer het hen uitkomt en uw administratieve werklast vermindert.
Stuurt EasyWeek herinneringen naar mijn klanten voor hun afspraken?
Ja, EasyWeek stuurt automatische herinneringen naar uw klanten voor hun afspraken, waardoor de kans op no-shows vermindert.
Kan ik mijn voorraad brillen en andere producten beheren met EasyWeek?
Ja, het platform van EasyWeek heeft een functie voor voorraadbeheer, waarmee je je voorraadniveaus kunt volgen en je productaanbod efficiënt kunt beheren.
Verhoog uw conversieratio en verbeter de kwaliteit van de klantenservice met directe toegang tot alle EasyWeek-functies.